Merhabalar bugün gebeliğimi öğrendim beta hcg 125 çıktı tahlil sonucu öğrendim. Ebe miz de değer biraz düşük çıkmış düşük riski dış gebelik riski olabilir dedi adetim gecikti 1 hafta oldu ama karın ağrılarım kaşık ağrılarım oluyor ara ara geliyor . Sizce sağlıklı bir gebeliğim olur mu 🥰🤲sizin fikirleriniz neler beta düşük mü sizce de