@B-Y94 bebek artık büyüdüğü için içeride çok fazla hareket edemiyor ve hareket ettiği zaman da biraz fazla canını acıtabiliyor. Eğer gün içerisinde hareketsiz olduğunu düşünürsen hemen sağ tarafına yat ve dizlerini karnına doğru çekip beklersen 5 dakika içinde hareket eder zaten rahatsız olur. Birde gün içinde hareketlerini sayabilirsin 10 defa falan hareket ediyorsa normaldir. Bir de anne karnında son haftalrda baya uyuyorlar uyku zamanına da denk gelmiş olabilirsin. Geçen hafta kontrole gittiğimde nst çekemedik biz bebeğim uyuduğu için biraz tatlı şekerli şeyler yedim yürüdüm öyle uyandı. Zamanla bebeğinin huyunu öğreniyorsun 😊