Tusami Bu marka test ile bu durumu yaşayan oldu mu? Olumlu yada olumsuz?? Lütfen kullananlar yazsın, adetime 4-5 gün var, sonradan silik çizgi çıktı, geçen yine aynı markadan yapmıştım hiç çıkmamıştı??
Unlukacar Tusami silik çizgi yumurtlama olmadığında gösterir canım eğer gebelik olsaydı yumurtlama dönemi gibi koyu çift çizgi çıkıyor
Ozge Tusami ben de o markayı kullandım hep. Önceki aylarda net tek çizgiydi. Hamile olduğumu öğrendiğimde 4dk içinde gördüm 2.çizgiyi. Testin son kullanma tarihine falan bak bence.
Tusami Mom545441 hangi markaydı canım? Bu marka mı? Fotoğraf çekeyğm dedim net çıkmıyor, ama ben görüyorum, kuruma mı değil mi , offff 🙈senin ne kadar sonra çıktı silik çizgi
Mom545441 Tusami hatırlamıyorum canım bu değildi erken gebelik testi almıştım ama bu değildi eminim 15 dk sonra falan silik çıktı
Tusami minipanda dışarı çıktım evde değilim, ışığı ayarlamam lazım ben çok net görüyorum.ama fotoğrafta çıkmayabiliyor
Tusami Nehir-Poyraz bu iyi bir şey o zaman ☺️ Ben bi kaç kere kullandım hiç böyle olmadı, onestep markada olmuştu. Bu çizgi beyaz değil ama, ilk 5 dk içinde çıksa şüphe duymazdım öyle silik bir şey
Merveebuluttt Tusami canım bendede 2 kere kuruma çizgisi çıktı sonradan bende heveslendim ama meğerse negatifmiş
Nehir-Poyraz Tusami valla ben çoookk yaptım bir sene içinde hiç görmedim kuruma çizgisi inşallah bebek vardır canım 🥰
Merveebuluttt Tusami evet canım bu marka ama tabi benimki gölge gibidir seninki daha siliktir yani bilemem sadece tecrübemi söyledim bana göre yorumlama resim olsa daha iyi olurdu inşallah vardır 🙏
Merveebuluttt Tusami şöyle ben yaptığım testleri hemen atmıyorum bir sonraki gün baktığımda silik bi çizği oluşmuştu hatta su tut falan dediler tuttum gitmedi kan verdiğimde hüsran yani demekki kuruma çizgisiymiş dedim ve 2 defa yaşadım ama tekrar söylüyorum senin çizginin belirginliğini bilmiyorum kuruma çizgisi olamayabilir