trkmnesra ikili taramayı 12+3 de yaptırmıştım, detaylı ultrasonu da 3 hafta sonra yaptıracağım inşallah. Evet özeller de uçuk baya, ben sadece ikili ye 1000 tl vermiştim ama perinatoloji uzmanıydı. Devlet hastanelerinde uygun oluyor bir çok arkadaş gidiyor, sadece randevu bulmak biraz zor oluyor, önceden randevu bulabilirseniz bence direk alın ikili için. Detaylı ultrasona daha var zaten vaktiniz. 🌸🤗