Selinaymira yanı kullanp görücem canm ama ben sleepy aldm genelde Prima ve sleepy duydum buradaki annelerden de sleepy le başlıcam eğer pişik ve sızıntı yapmazsa onunla devam ederim . Prima cok pahalı alamam değil ama çöpe gidiyor . Birde e bebeğin bezi de güzel diyorlar baby me ismi