Haticehan 37+4 haftalık gebeyim kontrole gittim bugün bebeğin boynuna kordon dolanmış Dönüşünü almıştı 3600 gr ağırlığının oldupunu söyledi normal doğuramayacağımı söyledi kordon dolanması beni çok korkutuyo başına gelen bilgisi olan lütfen yazsın
Esmaonur Haticehan 34+5 bizde dört gün önce kontrole gittik kordona dolanmış dedi ama sezeryan demedi. Riskli bi durum yok şimdilik sadece hareketlerini iyi takip et dedi o kadar. Belki dolanma şeklinden dolayı sezeryan demiş olabilir
gamzosgamzos Haticehan 29. haftadan beri cift kordon dolanik bebegimin boynuna 35+6 yız korkmayın zaten kan akımını bozuyor falan olsaydı hemen alırdı
Gudu Haticehan Benim oğlumda 2 tür kordon dolanmış demişti doktorum ve kilosu da 4 kilo civarıydi bu sebebden sezaryen yapalım dedi ve doğumdan sonra 3.850 doğmuştu oglum zayıflayan 3.650 olmustu.