Sinem62 benım doktorum 2li test yapmıyoruz başka hastaneye git sonucu bana getir ama önce ense kalınlıgı a bakalım dedi. 3.7 mm cıkınca direk perinatolojiye yönlendirdi. O gece korona oldugumu öğrendim yaptırmadı zmanaı gecmişti 15 gün karantina vardı ozman.
Sonra perinatolojiye gititm bebek büyüdükçe ense kalınlıgı da artttı tabi. Amniyosentez önerdiler istemedim riski cok diye. 21. Hafta fetal DNA yaptırdım. Temiz cıktı cok şükür. Bebeğim 7.5 aylık oldu maşallah sağlıklı 😇 ama doguma kadar kac hastane kaç doktor gezdik hepsi aynı seyi söyledi başka bulgu yoktu her hafta gelişimi herşeyi cok güzeldi sadece ense kalınlıgı vardı bizde.