Emlyjams cnm naptın senın sonuc ne benım doktorum kasıntı bazen bebege zarar verebılır gecmezse bebegı alırım sezeryan la dedu moralman coktum aslında hep normal doguö hayal ettm bunun ıcın sehır dısı hastaneye gıdıorum bıde net deıl gercı ınsallah gecer kasıntı karacıgerle alakalı bırsey yok coksukur ama kasıntınn sevebıde su dıemedı cıldıye ılac verdı bebeın kafa yapısı da 2hafta onden gıdıo baskı yapıo asagı dogumu tetıkleyebılır dedı bakalm ne olacak gecen hafta 2615demstı doktor bugun 3200dedı kılosunada