Hayallerim95 Kızlar dün sezaryen oldum o kadar ağrı kesiciye rağmen ağrım hiç gitmedi bugün tam gitti derken bide yanma başladı özellikle tuvaletimi yaparken ağladım hep acıdan bu normal mi hastanedeyim hemşire normal diyor ama canım çok yanıyor
Mehmetinannesii Hayallerim95 normal canim bir kac gune geciyor dus al oradaki banti cikar biraz daha rahtlarsin
em1nece Hayallerim95 çok normal ben tuvaletimin geldiğini bile anlamıyodum yanma ve ağrı hissi gelince anlayabiliyordum çok geçmiş olsun