Canım bana da 7.hafta da derinden geliyor kalp atışı dedi dün gittim 10 haftalık ve kalp atışı gayet güzeldi. Doktora dedim daha önce böyle dediniz hocam bir problem var mı diye de yok o zaman küçüktü o yüzden derinden gelmişti dedi. İnşallah bisey yoktur küçük olduğu için daha annesi 😊