Dlrbmry06 Merhabalar ben ilk doğumumu çok korktuğum için özel hastanede yapmıştım ve rahat geçmişti şimdi malesef o imkanın yok ve çevreden zübeyde hanım ve şehir hastanesi için hiç iyi yorumlar duymadım önerebileceğiniz hastane ve doktor varmı acaba
Merveiz Dlrbmry06 şehir hastanesi için çok iyi diyorlar ben muayeneye gitmiştim çok kalabalıktı onun haricinde doğum.icin herkes çok memnundu
gazetecimom Dlrbmry06 şehir hastanesini ben de çok iyi diye duydum doğumda. Diğer yerleri bilemiyorum tabi
Ba_momss Dlrbmry06 şehir Hastanesi’nde doğum yaptım 6 ay oldu özel gibiydi doğum katı. Ha poliklinigini sevmiyodum kalabalik oluyodu bı doktor belirleyip kendine ona bulmaya çalışırsan iyi oluyo ben son 3 kontrol gittim Fatma Salih e 4.de de doğuma gittim sansimdan gece nobetciymisti o denk gelmişti
Dlrbmry06 Hiç kimse iyi birşey söylemedi çevremde yorumlara baktım onlarda aynı şeklde siz Zübeyde hanıma gidiyormusunuz yada gittinizmi
dr_boyraci Dlrbmry06 şehir hastanesine git bence Zübeyde Hanım hijyen açısından da hic iyi bi yer degil
Dlrbmry06 Bir yakınım şehir hastanesinde doğum yaptı ve bebeği 3 ay yoğun bakımda kaldı bu süre içinde bebeğin kolu kırılmış onu duyduktan sonra ordan çok korktum açıkcası siz hangi doktora gidiyorsunuz acaba
Merveiz Dlrbmry06 ben özele gidiyorum aslında şehir Hastanesi’nde doğum yapacaktım ama kalabalık olması beni fazla gerdi doğum anından korktum durumum olmasaydı orayı tercih edecektim mecbur
Dlrbmry06 Sultan88 cebeci tıp ücretlimi acaba birde kontenjanlı oluyormuş sanırım nasıl randevu alınıyor
2022Mom2022 Sultan88 Gökte ararken yerde bulduğum konu 😍 selamlar canım bende nasipse haftaya salı ilk muayeneme gidicem nasıl memnunmusun özel odası varmı onu sormayı unuttum bilgi almak için aradığımda
Dlrbmry06 gazetecimom ben biraz bakayım ozmn Şehir hastanesine çoğunluk yorumuna 1 2 kişiden iyi değil diye duydum yukarıdada yazmıştım
2022Mom2022 Dlrbmry06 canım hastaneyi arayıp öyle randevu aldım ben ilk kez haftaya gidicem inşallah memnun kalırız
gazetecimom Dlrbmry06 çoğunluk iyi diyor, 1 2 kişinin mutlaka olumsuz deneyimi olmuştur ama takılmayın bence. Her şey ve her yer için geçerli bu. Çoğunluk beğeniyorsa bence iyidir
Sultan88 @Dlrbmry06 ankara tip fakultesinin online sayfasindan randevu aliyorum bu benim 4. Gidisim zaten ayrintilidan sonra onlar sana randevu vermeye basliyor ozel hocada muayene olmak istiyorsan her ay bir miktar ucret ödüyorsun ben simdilik ihtiyac duymadim bana denk gelen doktorlar cok açıklayıcı ve güler yüzlüydu sordugum her soruya karsilik verdiler bu ikinci gebeligim ilkini de istanbulda devlet hastanesinde dogurdum laflari cimbizla cekiyodum resmen
Ba_momss Dlrbmry06 ben mumnundum Necati bey ve Fatma hoca ikisi iyi diyodu herkes ben Fatma hocaya gittim sedyeden kalkarken falan yardım ediyordu kızım kuzum diye hitap eden kibar birisiydi
Beyzanur_ozdemir 2022Mom2022 özel oda vezneden veriyorlar ücreti hakkında bilgiyi ama önceden yer ayıramıyorsun doğumdan sonra konuşuyorsun yer varsa geçebiliyorsun canım