Kızlar eltimle konuşmuyorum o yüzden soramadım ama duydum şeker yüklemesi sonucu yüksek çıkmış doktor bi değeri beğenmemiş ne olabilir o değer dahiliyeye göndermiş her hafta gidecekmiş dahiliyeye doktor bebeğin kalbinin delik doğma ihtimali veya sakat doğma riski var demiş ne anlama geliyor bunlar üzüldüğüm için size sorayım dedim