aygulll Sevgili anneler bebeğin cinsiyeti 12+4 haftalıkken yüzde 80 erkek dedi özelde devam ediyorum doğum paketiyle sizce doktorun yanılma payı varmı kesin sonuç nezaman verir sizdede böyle olan varmı
Kizilkafaa aygulll 12 de bana erkek dendi, 15+4 de kız oldugunu öğrendim canım özelde yaptırıyorum tüm muayeneleri yani yanılma payı var.
Seyma3223 aygulll bana da devlette doktor 13 haftalıkken erkek gibi dedi 15. haftada gittiğimde ise tahminimce kız dedi aynı doktor anlam veremedim 🤦
Tugcemutluu aygulll bende 16+2 haftalığım. 3hafta önce bir tahminde bulunmak istedi doktorum ama ben istemedim tam belli olsun diye bekledim şimdi geldim doktordan cinsiyeti kız ☺😭
aygulll Kizilkafaa anladım canım rabbim ellerini ayaklarını sağlıklı eylesinde kız erkek farketmiyor bide bu 3. Gebeliğim bakalım hayırlısı olsun
Seyma3223 Kizilkafaa kesin olarak mi kız dediler size bana yine tam net söylemedi bu hafta gittiğimde tahminimce kız gibi dedi 15.haftaligiz
aygulll tazebiranne_hg04 valla canım banada 80 erkek dedi bakalım hayırlısı olsun ama Rabbimden tek dileğim iki eli ayağı sağlıklı kızım var 3. Erkek nasip eylesin çok istiyorum ama herşeyi rabbim daha iyi bilir
aygulll tazebiranne_hg04 Allah razı olsun rabbim sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucagimiza almayı nasip eylesin 💐
aygulll Seyma3223 valla bende anlam veremiyorum canım doktorlara kesin birşey diyemiyorlarki insanlarda ona göre hazırlığını yapsınlar şimdi peki aldinmi sen prensesin kiyafetlerini
Seyma3223 aygulll hala tam netlik veremedigi için almadım😂yine de tam net bişey söylemedi hep tahmin üzerinden gidiyor ne zaman belli olucak bilemiyorum
Kizilkafaa Seyma3223 Yani bacakları cok net açıktı kesin mi kız hocam dedim evet kesin kız dedi bacak arasını çekti gösterdi cıkıntı olmadıgını
Kaktuslu89 aygulll 1 hafta sonra başka bir doktora daha gidebilirsiniz o zaman netleşir yani iki doktorda aynı şeyi söylerse diyorum 😊