Arkadaşlar selam biraz uzun olcak sorum ama okuyup cevap verirseniz mutlu olurum 🙏
Şu an 36 haftalık hamileyim bu gün kontrolde 2400 çıktı geçen haftadan bu haftaya 100 gr anca almış kan pıhtılaşması vardı coraspin kullanıyordum 32 de kesmiştik ve doktorum 10 gün geriden geldiğini söyledi ama 32. Haftaya kadar böyle birşey yoktu büyük ihtimalle coraspini kesince kan akışının sağlanmadığını söyledi ve ben doktorumu değiştirdim doktorum dememişti bu gün ki yeni doktorum söyledi oksapar iğne yazdı 10 gün kullanmam gerekiyormuş sizce haftasıyla uyumlu olur mu kilosu yerine gelirmi iğne sayesinde lütfen yardımcı olur musunuz