Icime dert oldu gercekten.. dogumdan sonra hemen sütüm gelmedi, oglum cok kilo verdigi icin mamaya basladik, sonrasinda sarilik oldugu icin meme + mama devam ettik. Memede dogru düzgün ememiyordu gücsüzdü ve uyuyordu sürekli. Hal böyle olunca benim sütüm artmadi. Yine emziriyorum mamadan önce ama galiba hic bir faydasi yok cünkü yine 130cc mama iciyor memeden sonra. Iki gün hastanede yattim babasi sadece mamayla besledi, 2-3 defa 160cc icmis onun disinda yine 130.
Demekki emdiginin hic bir faydasi yok. Cok sinirlerim bozuluyor böyle olunca. Kendimi ise yaramiyormus gibi hissediyorum gercekten.
Emzirmeyi biraksammi diye düsünüyorum suanda. Hem o hem o ugrasmaktansa yaparim mamasini icer biter nasilsa okadarcik sütümün bir ise yaradigi yok. Hastanede yattigimda cocuk emmedigi icin haliyle gögüslerim dolup tas gibi oluyordu, akiyordu. Nekadar hevesleniyordum ama yok yani bosu bosuna. Bestlak son umudum diyordum onuda kullandim oda bir ise yaramadi hic birseyde bir ise yaramaz bundan sonra. Üc aylik oldu oglum. Eskiden sürekli akardi sütyenime simdi cok az akiyor. Azaliyor demekki cogalacagi yere. Ne diyeyim nasip böyleymis demekki. Saril saril sütü gelenleri görünce imrenirdim okadar ama olmadi. Hayirlisi, saglik olsun.
Aranizda emzirmeyen sadece mama veren anneler varmi acaba?