Papiiii canim kardeşim, annem 7 tane bebek düşürdü benden sonra. ben tek evlatlarıyım. düşük vs içerikli şeyler ben de tramva oldu ne okuyabilirim ne dayanabilirim. yazına girdim okudum o kadar çok etkilendim ki. çünkü ben de tam 8 aylık evliyim benim de ilk gebeligim ve ben de 13 haftadayim. birebir seni hissettim. elhamdülillah ben iyiyim bebek iyi ama aynı şartlara sahip olmak seni anlamama destek oldu. şuan acını o kadar iyi anlıyorum ki annemin yaşadıkları benim çocukluk travmaları sanki yeniden geldi gözüme. şunu hiç bir zaman unutma, imtihanın evladinsa ne yaparsan yap olacak. İnan biz anneme neler yapmadık neler. yazsam sayfalar yetmez.ama imtihan ya her türlü sınadı bizi. lütfen moralini umudunu kaybetme. duanı eksik etme. yas sürecini yasa. uzuntunu yasa. içinde zerre bir şey bırakma. ağla vur kır ne gelirse içinden onu yap. tekrar bir bebek vs muhabbetlerini şuan düşünme. acını yasa. hayat seni vakti gelince o yöne doğru götürür. dualarimdasin. Allah ferahlık versin sana kardeşim..