Asyaeymen ben 31. Haftamdayım,dün akşam kıyafet,örtü,bebişimin nevresimleri neler varsa attık yıkadık. Daha ütü kısmına başlamadık bile🥲 İnanın ilerleyen haftalarda zorlanacaksınız,ben eşimle birlikte yaptığım için çok zorluğunu hissetmedim ama gün geçtikçe,haftalar ilerledikçe maalesef hareketlerimiz kısıtlanıyor,hemen yoruluyoruz. Tavsiyem bence son 2 ayda başlayabilirsiniz.