Ozge_0901 Canım hiç belli olmuyor benim başlarda çok rahattı hamileliğim bende öyle lekelenmeler olunca ben hiç ciddiye almadım olabilir falan diyordu herkes çünkü. Hatta bi kere sağlık ocağındaki hemşireye sordum o da dedi doktoruna söyle sana ilaç yazar. Ben yine aptal gibi demedim bir şey 13. Haftamda kanamam oldu. Herkesin gebelik hikayesi farklı o yüzden kendinde farklı bir durum hissettiğinde kontrolüne gittiğinde doktora mutlaka söyle. İlişkiyle falan da alakası yok bunun ben eşimle hamile kaldığımı öğrendiğimden beri birlikte olmadım ne olur ne olmaz diye. Hiç belli olmuyor yani. Seni korkutmak istemem yanlış anlama. Herkesin gebeliği farklı çünkü ama ben bilinçsizce davranmasaydım Kanamalar yaşamazdım böyle düşünüyorum. Ki bir çok insanda görüyorum burda kahverengi lekelenmeden sonra diğer renklere dönüyor. İnşallah sorun yoktur ama sen yine de bilgilendir doktoru canım ^^