Hlnn Merhaba kizlar geçen ay klomen tedavisi ve çatlatma iğnesi olmuştum . Buradada konu açmıştım hatta. Ama sonuç malesef negatif oldu . Tekrar ilaç kullandım pazar bitti bugün kontrolüm vardı daha olgunlaşmamış cuma günü gel dedi . Bunaldim kizlar ya aranızda ikinci tedaviyi gören varmı gelin dertleşelim
mommyinthefuture Hlnn ben de bir kez kullandım. Kimyasal oldu. Bir ay ara verirdi doktorum. Bu ay yine kullandım. Bakalım inşallah bu sefer sağlıkla ilerler 🤲🏻
tupbebekannesi123 Hlnn aynı şekilde kolemen tedavisini 8 ay yaptım 3-4 ay deneyip ara verip tekrar başlamıştım çok kilo aldım siz benim gibi inat etmeyin :(
Mirzaaninannesiii Hlnn merhaba, 1 çocuğum vardı 4.5 yaşında ikinci çocuğu istiyorduk olmuyordu 3 ay klomen kullandim doktor takibinde ama gebe kalamadım, sonra rahim filmi çekildim kimyasal gebelik yaşadım.kimyasaldan 3 ay sonra hamile kaldım,şuan 25 haftaligim
Hlnn mommyinthefuture inşallah canım ya . Bende cuma günü tekrar gideceğim . Geçen ay bir yumurtam olmuştu bakalım bu ay ne olacak
Hlnn tupbebekannesi123 bende artık başka yollari denemeyi düşünüyorum . Önce bir hsg çekilirim . Sonrasında artık ne olacaksa vallahi tükendim ya. Kilo ver dediler kullandığım ilaçlar zaten kilo yapıyor ona rağmen 5 kilo verdim yarı aç gezerek ama yine olmadı
Hlnn Mirzaaninannesiii rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah . Darisida bana olsun 💕 benimde bir tane oldu ama doğumdan sonra kaybettim. Adetlerim duzensizlesmeye başladı falan . Bende bu ayda kullanıp doktor değiştirmeyi düşünüyorum bakalım hayırlısı
Rabissssscee 4 kez klomen 1 kez femara 1 aşılama geçmişim var. Klomenleri tek başına kullanırken çok güzel gelişme vs oluyordu ama gebelik olmuyordu. HSG filmi çekindiğim ayda kullandım gebelik oldu ama kimyasaldı. Şuan tüp bebek görüşmesi için gittiğim doktor görüşmesinde yumurtladığımı gördük doktorum deneyelim dedi 28inde tahlil vercem ☺️ Pes etmeyin daha tükenmek için çok erken :) rabbim daha fazla aratmasın ❤️
Hlnn Rabissssscee aminn ♥️ beni insanlar mahvediyor . Geçen Burda’da konu açmıştım densizin biri arayıp ayy midem bulanıyor galiba yine hamileyim kan vericem. Sende bir doktora görün dedi. Kayinvalimgile gitmiştik odada erkekli kadınlı bir sürü kişi var bana sordukları soru sizmi yapmıyorsunuz olmuyormu vs vs . Daha neleri var
Fatma75 Ben 4 ay önce kullandım ve kullandığım ay hamile kaldım ama kalp atımı olmadı bebekte ve kürtaj oldum ama ondan önceki iki gebeliğimde de aynısı olmuştu sonra histerskopi oldum bir ay önce ve şuan hamileyim 4 haftalık bu cuma kalp atışı için çağırdı doktorum dua edin inşallah duyarız 🙏🏻
Hlnn Fatma75 rabbim sağlıkla taşımayı doğurmayi nasib etsin inşallah ♥️ peki adetleriniz duzenlimiydi ben pcosum
babygst Ben 2. Ayımdayım canm çok üzgünüm Bugun yumurtama baktı 22 mm tek bir tane oluşmuş geçen ay 3 tane ile tutmadı bu ay bakalım ama çok üzgünüm.. ağlıyorum anne olmayı çok istiyorum……
Hlnn babygst gayet iyi canım yumurtanın boyutu benimki geçen ay 18mmdi . Bu ay nasıl olacak bilmiyorum ek olarak hayıt tohumu kullandım ama hiç umudum kalmadı
Hlnn 12siradanbiri rahim filmi falan cekildimi canım. Benim doktor 3 kere uygularım sonra rahim filmi sonra iğneye geçerim dedi
caganin_annesi Hlnn iki kere oldum ikisinde de hamile kalamadım, altı ay sonra kendiliğinden hamile kaldım.
12siradanbiri Hlnn evet canim oncesinde istedi doktorum, önce rahim filmi sonra klomende tedavi olmazsa asilama vs dedi