Ben Telce hanimda dogum ve kontrolleri yaptirmak istiyorum. Dün dogum yapti, 2 hafta sonra tekrar ise basliyor. 4 nisan randovum var. O yuzden bugun devlete gitmistim kan tahlillerim icin o zamana kadar beklemeyim diye.. Ordayken bakalim bebege dedi asistan.. Belki eski oldugundan net gorunmemis olabilir evet ..