Deletedmom547899 bende 12 haftalık gitmiştim rahatsızım diye sormadan erkeğe benziyor ama 16 küsürde gel net görelim dedi. Özeldi bu arada ekran çok netti. Devlette doğum yapıcam ama cinsiyet için özele gidiyorum çünkü devlette maalesef hiç düzgün ekran yok. Şuan 15+1 deyim sabırsızlıkla bekliyorum bakalım ne diyecek doktor. Bence mutlaka özele gidin cinsiyet için ve 16 küsürde gidin özelde zaten çoğu doktor emin olmadan söylemiyor. Ben kızımdada bu doktora gitmiştim hiç yanılma olmadı.