minikbiranne35_ evet ilki düşük riskiydi 1.5 aylıkken oldu şimdide alttan muayene sonrası oldu 3 ayrı doktora gittim kimi bebeğin eşi aşağıda kimi kanama alanın var kimi düşük tehlikeniz var bebek tutunursa tutunur düşerse düşer dedi bende full yatıyorum derdi veren Rabbim dermanını da verir o yüzden alttan baktırmayın erken haftalarda sakın ben bilmiyordum da yaptırdım