Nasıl başa cıkacam sürekli bir bulantı çok berbat geçiyor yaaa 😞😞
Mhulya011 doktorunuz ilaç yazdı mı?
Ben de aynı durum dayım 10 haftalık olduk daha devam ediyor bizim de mide bulantısı geçmedi
Neziya12 bende 6 haftalık çok erken başladık😞
Kizilkafaa yok ya daha gitmedim bir kere gittim o zaman bu kadar değildi şimdi fena
Mhulya011 Gittiğinizde danışın Prilam yazacaktır iyş gelir umarım