Yesilim23 Kızlar şeker yüklemesinden sonra doktorunuz diyetisyen önerdi mi ? Bi faydasını gördünüzmü kilo verme gibi durumlarda oldumu acaba
Nazlimom Yesilim23 diyet insülin devam ediyorum 37. Haftadayım 6-7 kilo aldim bebeğe almışım daha cok
Villanelle Evet diyet yapıyorum diyetisyen eşliğinde. Şekerim regüle seyrediyor. Kilo vermedim ama 34+6 ikiz gebeyim. Toplamda 6 kilo aldım. Yani öyle bir artısı oldu bana
Nazlimom Yesilim23 hayır hastanenin diyetisyenine yönlendirmişti beni herkese farklı diyet verilior zaten