Duygu_12 evet 930a düştü en başta daha sonra enfeksiyon çıkınca kanında sütü kesip antibiyotik verdiler ondan dolayı yavaş oldu büyümesi ama şimdi sadece anne sütü alıyor, kendi kendine nefes alabiliyor çok şükür, doğumdan önce 2 haftalık hastanede yatma sürecim oldu erken doğum ihtimaline karşı ciğer geliştirici iğne de olmuştum, nst kötü çıkınca direkt doğuma alındım