Gul1998___ Evde nescofe var paketde olandan icsem bi zarari olurmu?😑 canim cekiyor 16 hafdalik hamileyim
PrensesAnnesi- Gul1998___ bu ara resmen aşeriyodum nescafe dört gün üst üste içtiğim oldu Allah affetsin bitti de kurtuldum. Markete girdiğimde bakmamaya çalışıyorum neskafelere doğru
Minigin_annesi0 Bende içiyorum Nescafe ama sürekli değil haftada bir içilebilir bence. Ben 34 haftada üç dört kere içmişmdir canım istedikçe