Selljyy Kızlar dün kan sonucumla 4 haftalık gebelik olduğunu öğrendim cok şükür. Beta değerim 1503 acaba kese görünür mü yarın ultrasonda.
Kizilkafaa Selljyy Ben 6.haftada gördüm canım, 4. Haftada gittim doktor şuan kese de bebek de görünmüyor dedi üzülmüştüm hatta
Irem88- Selljyy 1 hafta daha bekleyip öyle gidin sonra insan panikleyip korkuyor görünmüyünce Rabbim sağlıklı bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin
Selljyy Kizilkafaa yaa öyle mi gitmesem mi acaba bilemedim ki şimdi. Bazı doktorlarda beta 1500 ü geçtiğinde kese görünür diyorlar ama bakalım hayırlısı.
Villanelle Beta 1500 seviyelerinde vajinal, 6000 civarında karından görülebilir. Ama bebek de görünsün, kalp atışı da olsun istiyorsan 7 8.hafta civarında gidebilirsin doktora