Aselsevde Kızlar hangi hastaneye ve Dr a gidiyorsunuz muayene Ler ne kadar ben Alikahya devlete gidiyordum ama grevden dolayı randevu alınmıyor özeldeki fiyatlar nasıl
eceturan Aselsevde oo Ali kahyaaa. En sevdigim devlet hastanelerinden biri. Kesinlikle vazgecme ordan. Ozelde bile dogum yapsan okadr guzel dogum olmaz. Tek odada plates topu yatakli catalda dogurdum. Okadar guzeldiki mavi koltuklar vs. Istersen odanin fotosunu atayim ozelde yok boyle bi oda😀❤
Zeyno36 Aselsevde ben acıbadem bilge hocaya gidiyorum çok memnunum. Sgk ile anlaşması olmadığı için muayene fiyatları biraz yüksek ben özel sigortam olduğu için daha az veriyorum.
Aselsevde eceturan yok canım biliyorum bende ilk dogumu orda yaptım zaten bırakmayı düşünmüyorum ama şuan randevu bulunmadığı için mecbur özele gitmem gerekiyor yoksa alikahyayi seviyorum bnde sizin doğum postunuzu da görmüştüm 🌸
Asfdg eceturan bildiğimiz Alikahya kadın doğumdan mı bahsediyosunux bu kadar harika muhteşem diye 😅 orda doktorların bi dövmediği kalıyor hastane zaten çok pis suriyeliden geçilmiyor 🙄
Limonzeytin eceturan Dediğinz gibi bende duyumlar aldımda bana baya uzak arabamzda yok yakın olsam terch ederdm acile gitmştm 1kez iyiydi👍😊
eceturan Aselsevde evet yAa kesinlikle randevu bulunmuyor. Sbah da uygun olmuyor insan gidipte sira almaya. Yaaa cok guzell bi hastane ben bidaha dogururssam kesinlikle orda herseyimi yapicamm. Gerci yapamiyorum dogmu sadece yapabilirim cunku karamurseldeyim cok ters oluyor esimin isine yetismiyor. Pandemi oldugu icin arabayla getirip goturuyor. Ilk aktif hastanesinden golcuge golcukten ali kahyaya gectim. Sadece dogurdum orda 1 kere randevu alip gitmis cengiz coral di simdi hakan demirel dogum doktorumdu
Aselsevde eceturan ilk dogumumda bnde Hakan beye giidyordum gerçekten özelden farkı yok hastanenin bazı ozellerden bile daha temiz olduğunu söyleyebilirim ama randevu sıkıntısı var işte inşallah bi an önce düzelir çünkü özeller çok pahalı
eceturan Aselsevde evet cnm insallah bir an once randevu sikintisi biterde rahat nefes aliriz. Bende bebegime randevu alamiyorum. Allahtan yenidogan oldugu icin oncelikli. Hastaneye gidip sira aliyorum
zeynepmoom2_ Asfdg hahah bacım biride demiş çok temiz ulan ben sezeryandan 3 gün yattim çarşafları 3 gün değiştirmediler temizligi biz gittikten sonra yaptılar ne temizinden bahsediyorsunuz allahım ya 😂
Aselsevde Asfdg her hastanede iyi ya da kötü de a denk gelebilirsiniz bunun devlet olmasıyla alakası yok bnde özele gittiğimde ordaki Dr dan aynı muameleyi gördüm kovmaktan beter ettiler bide para veriyoruz paramızla rezil olduk şans diye bişey var siz iyi Dr a denk gelmemişsinz demkki.. Kimsenin hakkına günahına girmeyin..
eceturan Asfdg evet size kotusu denk geldi sanirim. Sabah ve aksam olmak uzere surekli temizleniyordu. Hemsireler ebeler gelip kontrol ediyordu. Ben 19 gun once dogum yaptim cok cok memnun kaldim. Dogum yaptigim oda da bu plates topundan tut hersey vardi ozel de boyle degildi
Asfdg zeynepmoom2_ 😅 onlara denk gelmiş demekki bana ebenin bi bakışı vardı hiç unutmuyorum çok korkuyorum o hastaneden bi doktorda bana kızmıştı ne bakıyosun yatsana çabuk diye Cengiz çoraldı sanırım yaşlı bi adam
Aselsevde zeynepmoom2_ evet temiz benim kadr kimse yatmamistir ben ilk dogumumda suyum azaldığı için yattım çarşafları hep degistriyolardi hergun odayı siliyolardi wc ve çöp temziligi de aynı şekildeydi ve doğumhanesi çok çok iyiydi resmen otel odası gibi annem içeri girdiğinde şaşırdı.. Bu sene de kanamam olduğu için yattım yine herşey aynıydı ve de yemek konusunda özellikle üstüne katmislar daha da güzeldi bence siz devlet olduğu için gömmeye yer arıyorsunuz
zeynepmoom2_ Asfdg biliyorum ebeyi ben hiç sevmedim anneme bağırdı biliyormusun oğlum doğdu işte ozaman korona yoktu çıkmamıştı daha ben sanciliydim annem bi tur atim kapının önünde gelicem dedi oglumu aldı işte sonra bağırma şeyini duydum anneme bağrıyo sonra o halde ben kalktım ayağa dedim sen kimsin anneme bagryosun çocuk benim dedim sana nooluyo sana mi sorucam dedim git işine dedim bi artıslendi tabi şikayet ettim de sonra geldi özür diledi ebeysen git ebeligini yap kardeşim
zeynepmoom2_ Asfdg bana doktor iyi geldi benim erhandı ama doğumuma kadın girdi o ameliyathanenin hakkını yemim ama ebeler doktor çok iyidi ya bide geldi 3 gün bana baktı iyimisin dedi başkası hayatta yapmaz
zeynepmoom2_ Aselsevde bacım bende orda doğum yaptım normal doğum odaları temiz zaten oralara lafim yok dogumhanede sezeryan oldum orayada lafim yok ama sezeryan odasına geçtiğimde açıkçası hiçte temiz değildi resmen 3 gün hiç temizlik yapmadılar allahaşkına neyi temiz bi git allahaşkına anca çene anca çene
Aselsevde zeynepmoom2_ ben kendi gördüğümü diyorum kimsenin hakkına giremem gayet de çoğu özel hastaneden temizdi sizin kendi görüşünüz herkes sevicek diye bişey yok özel hastane dolu beğenmeyenler için.
Asfdg eceturan 😱 benm gittiğim de 10-15 tane yatak yanyanaydı doğumhanede hatta bi kızın suyu gelmişti heryer su oldu diye kıza bagırmışlardı 3-4 kişi Yanyana nstye bağlıydık 6 ay önce falandı
gorky Ben Konak hastahanesinde Gülçin hanıma gidiyorum ve çok memnunum , saat sıkıntısı olmadan herşeyimi şahsi telefonundanda sorabiliyorum en son 3hafta önce gittim fiyat değişmediyse sigortalılara 260lira muayene ücreti
gorky Aselsevde Hiç bir fikrim yok normal halinide sormadım ama sigorta bilgilerini söyledikten sonra 260tl alıyorlar . Yani bahsettiğiniz zaman ne zaman bilmiyorum ama ben 2aydır oraya gidiyorum ve ilk gittiğimde 225ti zam geldi sonra 260 ödemeye başladım