Annecann
Kubra1853
evet katiliyorum bazi doktorlar gercekten gereksiz korkutuyo kilosu iyi gidiyosa siz yemenize icmenize dikkat edin toparlar bence , biz esimin isinden ve bulundugumuz konumdan dolayi ⅘ doktor deistirdik simdiye kadar biri farkli biri farkli diyo suanda mesela bulunan haftanizdan ileri gidiyo dediler gelisimi hizli gibisinden bi oncekide hersey iyi normal dedi ayrintilidada hepsi iyi cikmisti o yuzden bazen duymuyorum doktorlari memleketime gidince en son ilgilencek doktora kulak vericem mecburen yine deistiricem yani kilosu iyiyse dikkatli ol gerisi hal olur insallah