2 kere doğum yaptm ikiside şehir hastanesinde kolay geçti dogumum yeni hamileyim ve özele gittim doktor alttan muayene etti ve nasl böyle mahvetmisler neyse bunuda doğur sonra düzeltiriz dedi acelesi vardı soramadım neyi mahfetmilsrr bisey anlamadm 3. Dogumumj özeldemi yapsam devlettemi yapsam acaba mahfrtmisler diyince tedirgin oldm neyi kastetti