zeysena_ ben sezeryan oldum doktor bandajımı çıkarıp dikişlerimi kontrol edeceğini söyledi bebek doktoru da aynı gün çağırdı oda kilo boy gelişimine sağlığına ve sarılık olup olmadığına bakacakmış bence ihmal etmeyin götürün benim 3. Bebeğim hepsinde çocuk doktoru çağırmıştı ilk 4-5 gün içinde hatta doktor bana dedi ki taburcu olacağımızda sarılık şüphesi olursa bu süreyi bile bekleme getir hemen dedi