Tubmavi ilk gebelikte bu haftada hissetmen imkansız gibi birşey. Ki sen 2 hafta öncesinide baz almışsın o ya gaz ya da
rahimin kasılmasından damar atışı gibi durumlar hissedilir 16. Haftada zaten 150 gram falan oluyorlar bebekler. Benim hareketleri net hissettiğim dönem 23 haftanın ortası oldu. Panikleyeceğin bir durum yok
Benim kişiye verdiğim ilk yanıt bu. Kitabı sen oku ya da okuduğunu anla. 16+4 cevap verdiğim kişi 2 hafta kadar net hissettim diyor 14 haftalık durumundan bahsediyor. 16. Haftada zaten 150 grama ulaşıyorlar diyorum. 7. Haftada harekete başlar kısmına kadar okuyorsun annenin bunu hissetmesi mümkün değildir genelde 16.-20 haftalarda hisseder kısmını es geçiyorsun valla. Ayrıca Kendimin net hissettiği zamanı 23. Hafta olarak belirttim genelleme de ise en net ve düzenli hareketler genelde 20. Haftadan sonra net her gün hissedilir. Bundan öncesi bebeğin iriliğine ağırlığına bağlı demişim anlaşılmaz dememişim yani bebekten bebeğe değişir demişim. ya anlamak istemiyorsun ya istediğin gibi anlıyorsun