Gul1903 hiç güzel geçmedi 😂 bulantı,kusma, deli gibi kilo verme hiç bir ilaç serum hiç bir şey kesmedi,her şeyden tiksinme,bunalımlar 30+2 hala doğru düzgün yiyemiyorum aynı. Doğum korkumda yok hiç olmadı, normal doğum düşünüyorum inşallah 🙏 ama böyle bi hiç bir şey yapmayasım var ben normalde de böyleyim beni dünyanın en güzel yerine götürecek ol hazırlık aşamasında çok sıkılıyorum ve gitmek istemiyorum şimdi de işte o hazırlık aşaması ☺️ Ne kadar bebeğimi görmek için çıldırsam da o hazırlık aşaması beni sıkıyor.