Gul1903 Son 56 biter mi şimdiden korku heyecan bastı 2. Gebeliğim oğlum daha 20 aylık şimdide kızım oluyor 😇😅
Nisrem Gul1903 son 52 ☺️ walla bnde hic zaman geciremiyorum 2. Gebeliğim bir kisim var 8.5 yasinda bir prensesim daha olucak ins
Birseniz Gul1903 okuyunca ben heyacanlandım güzel geçsin günlerimiz inşallah sağlıkla alalım beblerimizi 152 gün var bizede bizimki geçermi 😅
Gul1903 Nisrem masallah Allah bağışlasın canım senin isin rahat olucak gibi diğer kızın büyümüş baya 😍
Nisrem Gul1903 evet o konuda rahatim kizim bnden bağımsız artik her isini kendi gorebiliyor yardcida oluyor çok şükür ama benimde korkum bu rahatliga alismislen tekrar ayne tempoya alisabilmek🤭🤭 saglikla dogsinllunlar ins
Gul1903 Birseniz masallah bebeğim bende öğrendiğimde 3 buçuk haftalıktı suan bukadar kalmış gün geçtikçe heyecan basıyor dimi sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 😍
Gul1903 Dmllale normal mi sezaryen mi istiyorsun nasipse bebeğim bende de korku var ikinci olucak ama korkuyorum yine 😅
Gul1903 Fatma_tapo1 masallah bebeğim Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin en güzel zamanlarımız ama bazen sabır kalmıyor 🥲
user124578 Gul1903 bizimde son 65 kızım var 18 aylık ikinci kızımla araları 20 buçuk ay olacak 200 gün nasıl geçtiyse Buda geçer elbet 🥰
Gul1903 user124578 ay benimde öyle olucak heyecanliyim oğlumda küçük ama insallah güzel olur korkuyorum biraz 😆
Fatma_tapo1 Gul1903 evet gerçekten inanılmaz heyecanlıyım ve korkuyorum aslında biraz ve birde geçmeyen zaman var😅❤️
Cemileorhan41 Gul1903 az kaldı 2 oğlum var buda olunca 3 oğlum olacak heyecan varmı var ama ne yaşıyacağımı biliyorum 😊