Sedaa60 15 gun önce normal dogum yaptim kanamam normaldi adet gbi 2 gun once birden kan bosalmasi oldu dunden beri de atesim cikti usume hissi geldi simdi kanama rengi baya koyuya dondu boyle olmasi normalmi bilenler yazarsa sevirim
eceturan Sedaa60 bende 20 gunluk lohusayim. Arada azaliyor arada cogaliyor. Bi dr gorse iyi olur. Kontrole gidebilirsin. Alt dikislerin var mi ? Bende ic dis toplam 10 tane dikis var. Bazen onlarda yapiyor olabilir. Ama bence en iyisi doktora gorunmen canim.
Sedaa60 eceturan dikisim var sayisini bilmiyorum ama sizin kanamanin rengi sabit mi benim suan koyu kivamli ve rengide koyu
eceturan Sedaa60 sabit kalmiyor canim. Bir gun kahvrrengi bir gun kopkoyu bigun pemmbe bazen sari fln degisiyo hep. Normal bence o ama yinede sorun. Benim normalde cok yogun adet donemim olurdu. Lohusaligimin ilk 8 gunu bez kullandim. Sonrasinda pede gectimm. Parca parca geldigide oldu. Normal ama cok normal.