Kızlar merhaba 35+5 gebeyim. Erken doğum riskim ve böbrekte büyüme şikayeti ile 1 hafta yatıp cumartesi günü taburcu oldum. Sadece tuvalet ve yemek için kalkıyorum yerimden. Son 1 haftadır sanki midemin içinden gelen bir ağrı sızı arası bir kaşıntı geliyor ama çatlak kaşıntısı değil bu. Kaşıntı kremi sürdüm ama sanki isilik gibi oldu oralar. Yaşayan var mı sizce doktoruma danışmanı mıyım?