Ozlemozlm Kizlar 34 hafta 5 gunluk hamielyim begbm onde gidiyor (35+6 bu hafta omde gidiyor)dr her an onceden glebilri dedi ckk sidetli karin agrim ve sirt agrim vsr nefes almkta bile zorlaniyorum iki hafta sojra kontrolm var sizce acile gitmelimiyim devlete gidiyorum bu arada
Serenica Ozlemozlm Benim 3 hafta onde gdyoorr ona gore alincak doktorm sezeryana normal dogum beklicem derken cocugnuzuu riske atabilcgnizide unutmayin bence doktorunza brakin kendnzi
Demmo Ozlemozlm bizde iki hafta önden gidiyoruz doktorum inden gitmesi erken doğum olacağı anlamına gelmez demişti neden hemen böyle diyorlar
Ebrar34 Ozlemozlm nst ye bağlarlar sıvı eksikliğinden dolayı olduğu şüphe edilirse serum takarlar öyleyse geçer sancı çıkarsa geçmezse ciğer geliştirici iğne yaparlar bence ihmal etme
surkut Merhaba Benim bebeğim de 2 hafta önde gidiyor erken Doğum beklentimiz Yok bu doktorlar neden böyle.. siz kendinizi üzmeyin daha çok erken psikolojik etkilenmiş olabilirsiniz lütfen sakin olun ve sancıları bekleyin onları takip edin diğer herşey vucüdun kendini Doğuma hazırlamasıyla alakalı