Saylikesma böyle Bi sıkıntım yok beni tam tersi normal de 2 2 .5 litre içen biriydim suyu severim hamile kaldım 3 4 arası oldu bu içtiğim su bazı günler belki daha fazla suya doyamıyorum gece tuvalete gitmekten uyuyamıyorum ama her tuvalete kalktığım da şu içmeden de yatamıyorum mesela sen de her tuvalete çıktığın da Bi büyük bardak su iç ılık değil biraz serin su iç çünkü serin su her zaman kendini daha çok içirtir. Yanında hep Bi bardak su olsun bebeğin için de senin için de su çok önemli dogurunca süt için bile en önemli şey su içmek vucudda enfeksiyonlara en iyi gelen şey bile su içmek benim çevremde su içmeyenler genelde tuvalete fazla gitmeye erindikleri içinde içmiyorlar ama gülü seven dikenine katlanır