Saylikesma Arkadaşlar saçma gelebilir ama gün içinde su içmeyi unutuyorum. Yani hamilelikten önce de öyleydim bırak günde 2 3 litre 2 3 bardak içsem iyi diyordum. Ama şuan çok canımı sıkıyor bu mesele ya bebeğimin suyu azalırsa diye korkuyorum 13+5 iz. Sizce nasıl düzenli bi şekilde su içebilirim hatırlatıcı var ama o da sadece uygulamaya girince hatırlatıyor var mı sizin uyguladığınız bi yöntem falan
BesteKc Saylikesma uygulamanızın ayarlardan bildirimlerine izin verin. Ya da başka programa beçin. Ben (çok yanlış olduğunu biliyorum plastik atık açısından) pet şişe dolduruyorum evde onunla içiyorum. Bardak doldurup asla içemiyorum. Baş ucumda, salonda, mutfakta bana ait pet şişeler var. Başka türlü elim gitmiyor. Bardan -sürahi bana çok zor geliyor.
0103qsf Saylikesma canm bir buçuk ltlik erikli suyu aliyorm her gun 3 4 lt arasi su iciyorm bu sayede Al 1.5 lt en azndn 1 tanesini bitircem de bitiyor
Dilandemirrr Saylikesma 1 litrelik şişeyi alıyorum yanıma uyuyana kadar 3 litre içiyorum yoksa bende unutuyordum su içmeyi :)
irem_ekmekci55 İnan bu bir alışkanlık, bende maksimum 1 buçuk litre içiyorum. Eşim sağlıkçı evde serum desteği alıyorum çoğu zaman çünkü susuzluk halsiz bırakıyor. Biraz daha gayret et 🥰
Saylikesma irem_ekmekci55 doğru diyorsunuz bazı zamanlar üşeniyorum da çünkü inşallah alışırım teşekkürler 🥰
Karelinannesi Farklı uygulama kullan canım ekrana bildirim geliyor alarm kur en kötü günde 3 kere mesela . Zaten 1 hafta uğraşsan sonra susamaya başlıyorsun alışkanlık oluyor ama bir hafta içmeye özen göster
Saylikesma Karelinannesi benim telefonda mı sıkıntı var bilmiyorum bildirimler de açık ama hangi uygulamayı indirsem uygulamaya girmediğim sürece bildirim gelmiyor çok uyuyorum bide susamıyorum ama illa ki ihtiyacım oluyor yine de sağolun yorumunuz için 🥰
Saylikesma BesteKc ay evet sürahi başka yerde bardak başka yerde olunca kalkıp içesim gelmiyo şişe mantıklıymış deneyecem teşekkür ederim 🥰
Zeynepppdyg BesteKc kesinlikle bende brdaktan su içemeyenlerdenim, sanırım işyerinden alışkanlık hep plastk şişede yanıma alıyrom dikerek içebiliyorum🙈ama ona rağmen 1,5 lt anca içyrm şekerimde var gnde minimum 2,5 -3 lt tüketmem gerekiyor 🥲
Because Şişe alın yanınıza .ben bir litrelik şişe alıyorum yanıma onu akşam 5-6 ya kadar içiyorum .bitince tekrar dolduruyorum onu da yatana kadar içiyorum.bardakla bu iş zor bence 🥰
Saylikesma Because bencede hep yattığım için kalkıp doldurmaya üşeniyorum şişeyi denicem ama aklıma gelmemişti teşekkür ederim 🥰
Saylikesma 0103qsf maşallah keşke bende böyle içebilsem haplarım da olmasa adam akıllı su içmiyorum resmen eşime aldırıp deneyecem teşekkür ederim 🥰
Saylikesma Dilandemirrr hepimiz aynı konudan muzdaribiz herhalde 😂 hamilelikten midir bilmem çok dalgınlaştım bide her şeyi unutuyorum
BesteKc Zeynepppdyg o zaman ağzından nefes almayı dene o zaman aşırı susuyorum ağzım kuruduğu için 😂😂
0103qsf Saylikesma mutlaka dene canm hatta ben odama 2 ya da 3 tane aliyorm daha fazla içmiym dye o derecee seviyorm çeşme suyu bende 1 2bardaktqn öteye gecemiyordm alsn 1.5 lt kik sana bir dene bak ise yariyo
-Ozge- Saylikesma Bende içemiyordum hiç zaten bulantimda coktu suyun içine meyveler atarak içmeye başladım ve büyük bardakla alınca içmek zorunda hissediyor insan kendini doğum sonrası bol suya ihtiyacınız olacak sütünüz olması için günde 3 litre içiyorum emzirmeden kaynaklı. 1bucuk litrelik şişelerden her gece yatmadan oturma odasına gözümün önüne hazırlıyorum 2 şişeyi çok rahat içiyorum yatana kadar
Saylikesma -Ozge- ya evet benim de midem çok bulanıyor prilam kullanıyordum ama sonuncuyu dün içtim almadan önce beklicem inşallah kesilmiştir bulantılar yoksa içtiğim suyu bile geri çıkarıyordum herkes şişe öneriyor bunu bende yapıcam insan kendini zorunlu hisseder hem bitirmeye. Teşekkür ederim tavsiyeniz için 🥰
NM_mom Yanıma 1.5 lt şişe alıyorum onu günde 2-3 kere doldurup içiyorum hamile olmadan önce de böyleydi unutmuyorum o yüzden öyle bişey deneyebilirsin👍🏻
sendekimsinnn NM_mom tuvalet işini nasıl yapıyorsunuz ben günde 1 litre fln içsemde tuvaletten çıkamıyorum resmen
Moonlight38 Saylikesma Havuç bebeğin suyunu dengelediği için günde bi tane havuç yemeye özen gösterin
linamom Saylikesma çok az içiyorsun canım bana doktor en az 3 lt iç dedi o kadar olmasa da 2,5 lt falan oluyor . Ben önüme şişe koyuyorum 750 ml.lik öyle daha çok motive oluyorum yoksa bardakla içsem ben de fazla içemem
Saylikesma linamom evet haklısınız bardakla içtiğim çok bile geliyo bana bide yavaş yavaş içtiğim için hemen doyuyorum suya ama tavsiyenizi deneyeceim teşekkür ederim 🥰