3 sene önce ilk gebeligimde 16 haftada doktor al sana pipi diyerek erkek olarak söyledi cinsiyetini. Sonra 18. Haftada aa kızmış bu dedi kızım doğdu zaten kız hissediyordum öyle istiyordum. Bu hamileliğimde yine 16. Haftada gittim hesap makinesi gibi bir şeyde bana pipi gösterdi. Tabi ki ikna olamıyorum detaylıya kadar beklicem kocaman pipiyi görmüş olsam da