Zelaldua benim kızımda da aynı şeyi demişlerdi doğduğunda baktığımda çok küçük bi açıklık vardı dağlık ocağında ki doktor 2 aylıkken sanırım biraz korkutucu şekilde özele gidin baktırın vs dedi ama yanlardan açıklığı devam ediyordu ve bıngıldağında ki açıklık 4 ayında sanırım kapandı önemli olan kafa çağı büyümesi denildi onda sorun görülmedi ben özele gitmedim çünkü açıklık boyutu kafa ölçümü sorun görülmedi .
Ama eğer içinde bi şüphe varsa ve 7 günlük küçük oluyor biraz o yüzden başka bi doktora da sorarsan İçin rahat eder inşallah birşeyi yoktur 🌸