Duygukam Beno gözünüz aydın sağlıklı bir ömrü olsun inşallah🙏☺️ Bende hastanedeyim doğumu bekliyorum 2 de alacaklar çok heycanlıyım 🙈😄🙏
Beno Beno toplu bir cevap olsun normal doğurdum dikislerim var ama 02:30da hastaneye geldim tam 06:00da bebeğim doğdu girmesi çıkması nst sanciydi derken valla anlamadım.😁🤗