Arasinannesi2 Kizlar 36 haftalık bebelerinizin kilosu kaçtı benim 2900 dedi doktor çok zayıf geldi bana
smyye Arasinannesi2 Bencede Canım şakamısın bende 36 dayım 2200 gr zayıf olsun ne olacak sağlığı yerinde olsunda doğduktan sonra alır kiloyu sıkma canını bence 😘
Ayco Arasinannesi2 bnce gayet normal olması gerekn kiloda benim 35haftalıkken 2180di minyonmuş bnimkinin kilsu küçük bakalım 2hfta sonra kontrolum var bol bol kırmızı et yıyorum nekdr klo almış olcak☺️
SunaHakanKaraman Arasinannesi2 ya bence kilos fazlasıyla cok iyi haftasına göre. Daha da alıcak zaten üzülme bence
Arasinannesi2 SunaHakanKaraman ilk gebeliğim çok korkuyorum bise olcak diye hareketleride yavaşladı eskisi gibi değil o kadar yememe rağmen üzüldüm yani. Zaten sahipsiz gibi gidip geliyorum tek Başıma doktora doktorda öyle diyince üzüldüm.
SunaHakanKaraman Arasinannesi2 o haftalarda hareletleri azalır canım yeri daralıyor cünkü bunun içinde üZme kendini ama korkma allahın izniyle bişey olmaz sakin ol inan gayet güzel kilosu ve alır emin ol. Neden kimse yok mu yanında neden öyle dedin 😞
BeyzaKk Arasinannesi2 kurban olduğum sen sahipsiz değilsin asla böyle düşünme bebeğini de etkiler belkide bu yüzden kilo almıyordur kimseyi umursama rabbım sağlıkla kucağına almayı nasıp etsin önemli olan o ❤️
Lalamehtap 3.088 dedi dün ama yanıltıcı olabiliyormuş bazen. 4 gün önce 2.890 falan gelmişti. Haftada 200 gr alır en fazla dedi
Arasinannesi2 SunaHakanKaraman eşim çalışıyor kaynanamla oturuyorum gelmez asla hicbir zaman bide üstüne geldim eve moralim bozuk ne bir çay koymuş ne bise beni bekliyor hizmetçi gelsede koysa çok vicdansizlar ama allaha havale ettim
Arasinannesi2 BeyzaKk Artık sinirlerim bozulmaya başladı sancılarım oluyor bazen yapamıyorum iş felan diyorum kaynanam otamatikmen napiyorsunki sanki diyor sanki evi yemeği babam gelip yapıyor deliriyorum bazen
Arasinannesi2 smyye kaynanamlar görümceler çok laf sokuyor kilosu için ondan ister istemez takiliyorum bnde