gulsum13 Kızlar merhabalar 16+1 günlük gebeyim. Normalde kasıklarımda hafif ağrılar olur, uzun süre çalışınca karnımda da ağrı oluyordu ama son birkaç gündür olmuyor. Normal mi sizce? Bir de çok az hareket hissettim sanki bu haftalarda olabilir mi acaba 🤔