sirinx96 Bu haftalarda normal mi haftaya şeker yüklemesi var erken mi gitsem doktora bilemedim böyle şikayetlerim hiç yoktu simdiye kadar etrafımda pimpirikli de görünmek istemiyorum bilemedim kızlar aynı haftada olup ağrı yasayan var mı böyle ilk gebeliğim
sema_altas55 sirinx96 24+3 bende de var bel agrısı yatamıyorum sürekli pozisyon değiştirmekten uyuyamıyorm
Emelikon Aynıyız 24+6 dayım aynı şeyler bende de var normal bu haftalarda dedi doktor yürüyüş nefes egzersizleri yap belini rahatlat canım
sirinx96 Emelikon bugun gittim doktora magnezyum verdi ama erken doğum riski falan görünmüyormus çok şükür ben ondan korkmuştum en cok canım
sirinx96 sema_altas55 aynen insan sağ tarafında veya sol tarafında sadece uzun süre yatamıyor yüz üstü yatamıyorum zaten hasret kaldım doğumdan sonra yüksek ihtimal hastanede yüz üstü yatcam doğumdan hemen sonra 😃