EsraTmr Kızlar merhaba bugün karnında kalp atımı gibi bişey hissettim iki uç kere bebek hareketi böyle bişey mı su an 16. Haftamdayım ilk gebeliğin nasıl bısey olduğunu bilmiyorum 💕😊
Papatyamoms EsraTmr olabilir canım bende o haftalarda ufak tefek bisey hisseder gibi oldum emin olamadım ama sonra 17 den sonra evet bebişim bu dedim
Seyhan34 EsraTmr bir süre daha hissetmeyebilirsin hareketleri içinde bir şeyler hareket ediyorsa o zaman bebeğindir bende 16 haftalık hamileyim ama ilk değil
EsraTmr Papatyamoms bende su an emin değilim nasıl bı şey bebek hareketi bilmediğim için herhalde beni iyice tekmeleyene kadar anlamıcam ben 😂😂
Muhasebeci Eşine söyle karnına kulağını dayasın guk guk su sesi gibi ses geliyor bende kendim gaz hareketi gibi hissediyordum ☺️☺️
melkebtt bendede aynısı oldu seyirme seklinde bir yerde okudum bebek hıçkırıgı yazıyordu suan 20. haftayim dah ayrintili hissedebiliyorum sanki dönüyor gibi 😂
Bskrt EsraTmr bende 18deyim İlk 1 hafta önce hissetmeye başladım yemekten sonra Ama son 3 gündür özellikle gece yattığımda cok hissediyorm, bazen de ayaktayken içim gıdıklanıyor gibi oluyor değişik bişey tarif etmek zor 😬
Harunnisa EsraTmr uncuc gebelik 16 da hissettim ama tam tekmeleri hareketleri 20 de hisediyorum digerleri cok hafif gucsuzdu suan daha guclu daha cok harwket ediyor
Harunnisa EsraTmr kalp atimi damar olabilir veya kaslar olabilir bebegin hareketlerini o haftalarda hissrtmen biraz zor ilk gebelik icin ama evet hisseden var o kalp gibi atmaz ama o büyük olasilikla damar veya kastir bendede oluyor hareketler ilk basta balik yuzmesi gibi hissediliyor tekme falan hisedemezsiniz bence ben bile tekmeleri yeni hissetmeye basladim 20+1 ucuncu gebeligim 16 da sadece yuzme gibi hissediyordum