Mervekcr1907 Benimde 16 nisan gözüküyor normal doğum bekliyorum inşallah sağsağlim kucagınıza alırsınız ❤️❤️❤️
B8use Mervekcr1907 inşallah vaktinde sağlıkla olur aslında son haftayı beklemekte sıkıntı kakasını felan yapar diye korkuyorum ama inşallah birşey olmaz son haftalarda
B8use Kelebekk-0307 bende yalancı sancı oluyor muhakkak gün içinde yatıp uzaninca geçiyor düzensiz oluyor genelde
Kelebekk-0307 B8use bende o da olmuyor geceleri oluyor sadece anlamadm normal mi değil mi diye ya ilk olunca biraz acemi oluyor insan 😏
B8use Kelebekk-0307 gece gündüz farketmiyor ama uzun surmuyorsa yalancı sancidir sürekli devam ediyorsa gerçek sancı gibi oluyor anlarsınız emin olun ❤️