Arkadaşlar merhaba 2. Gebeliğim ilkinde de karın agrim çok olurdu ama bunda sanki hiç geçmiyor sürekli regl ağrısının bir tık üstü bir ağrı oluyor karnımda akşamları daha da artıyor daha önce doktorlar rahmin dar küçük falan diyorlardı hep. Bu gebeligimde de ikinci gebelik olmasına rağmen rahmim darmış acaba o mu açılıyor ondan mi sancı çekip duruyorum sizlerde de oluyor mu 16. Haftadayim