Kızlar 38+3üm doktor suyumun sınırda olduğunu söyledi açıklık 1cm. Nstne göre doğumu başlatacağım dedi. Ayy ne yapacağımı bilemedim hiç hazır hissetmiyorum kendimi, bu doktora da yeni geldim zaten güvenemedim de tam, suni sancı vereceğim derse reddersem bebeğe bir şey olur mu diye kendi kendimi yerim bu sefer ay bana bi akıl verin ne olur suni sancı çok zorlar mı hiç sancım yok