rfzsB Merhaba arkadaşlar 31 haftanın içindeyiz,nefes almakta zorluk çekiyorum bu normal mi, böyle yaşayanlar oldu mu
Rasev rfzsB canim ben bugun 30hafta oldum vAlla nefes almakda zorlaniyorum bazen hic uyuyamiyorum bile
Ekoselinakosen Tabi ki olmaz mı:) bol sütyenler hatta sıkmayan yarım atlet giyin ben o şekilde bayağı rahat ediyorum 😋
Yesimalmila bende ayni durumdayim özellikle gece nefes alamıyorum. az hareket edeyim hemen nefesim kesiliyor nefese kaliyorum
rfzsB Yemeğimi azaltayim diye düşünmeye başladım yemekten sonra daha çok zorlanıyorum,ateş basıyor terliyorum